Известие

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да се форсира 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от shosha Покажи съобщение
    при мен има същотото спъване. ходих на диагностика на двигатела и показа че ламбдсондата ми си е заминала и има логика в това предполагам всички знаем за какво служи този датчик. и скоро ще си копувам тази чудесия която струва 120лв. и ще си покаже дали има разлика
    Не е от ламбда сондата колега. Ако сега ти харчи много и върви после ще харчи нормално и ще върви пак толкова, че даже и по-малко.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от shosha Покажи съобщение
      при мен има същотото спъване. ходих на диагностика на двигатела и показа че ламбдсондата ми си е заминала и има логика в това предполагам всички знаем за какво служи този датчик. и скоро ще си копувам тази чудесия която струва 120лв. и ще си покаже дали има разлика
      и на мен ми излезе същата грешка в сондата,мислех че е от нея,смених я но абсолютно никаква разлика...
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #33
        Аз имах такъв проблем,който се оказа,че е от потенциометъра на газта,който с една адаптация се оправя,но може и да е от дебитомера.Откачи го,докато е запалена и обърни внимание дали има голяма промяна в работата на двигателя.
        Un Amore Grande!
        Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
        Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
        http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
          Аз имах такъв проблем,който се оказа,че е от потенциометъра на газта,който с една адаптация се оправя,но може и да е от дебитомера.Откачи го,докато е запалена и обърни внимание дали има голяма промяна в работата на двигателя.
          това с дебитомера не действа при всички алфи
          на един приятел направо откача когато откачи бухсата,при мене нрма разлика а на диагностика показва че си е тръгнал дебитомера
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
            Аз имах такъв проблем,който се оказа,че е от потенциометъра на газта,който с една адаптация се оправя,но може и да е от дебитомера.Откачи го,докато е запалена и обърни внимание дали има голяма промяна в работата на двигателя.
            Тоси ТПС може и да е различерн на тази кола ако е преди 2001 а твоята е с електрона газ няма жило (ако не се лъжа) А за дебитомера особенно при по новите може и да не запали изобщо.
            а дебитомера е най диобре да се замери в движения и става ясно каква ще е съдбата му.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #36
              Значи горе доло нормално и с качването на температурата трябва да се нормализира.

              Сега друго да ви питам. Понеже и в двете гледани не можах да стигна до движение (за едната нямаше смисъл, а другата и се счупи ключа ) и нямам търпение как вървят тези 155к.с. Значи с много големи очаквания съм, смисъл очаквам да върви много и циганските 318ки както и 320Д да не са и проблем. Не че ще се дърпам с нея, но просто съм мн любопитен дали няма да остана с прекалено високи очаквания

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                Значи горе доло нормално и с качването на температурата трябва да се нормализира.

                Сега друго да ви питам. Понеже и в двете гледани не можах да стигна до движение (за едната нямаше смисъл, а другата и се счупи ключа ) и нямам търпение как вървят тези 155к.с. Значи с много големи очаквания съм, смисъл очаквам да върви много и циганските 318ки както и 320Д да не са и проблем. Не че ще се дърпам с нея, но просто съм мн любопитен дали няма да остана с прекалено високи очаквания
                318 и 320 бензинките ще ги правиш да си хапят ушите. Дизелите пък изобщо да не се пускаш с тях. 525 tds е като спрял. Аз със 1.8 ги прескачам. Смятай с 2.0 и един чип просто ще са ти точка в огледалото. Задължително чип на тоя мотор, за да не се чупи С чипа ще прескачаш и 320ис дето уж е 163 коня. Ако си добро ЗКУ де!
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  318 и 320 бензинките ще ги правиш да си хапят ушите. Дизелите пък изобщо да не се пускаш с тях. 525 tds е като спрял. Аз със 1.8 ги прескачам. Смятай с 2.0 и един чип просто ще са ти точка в огледалото. Задължително чип на тоя мотор, за да не се чупи С чипа ще прескачаш и 320ис дето уж е 163 коня. Ако си добро ЗКУ де!
                  Ми да ти кажа мислил съм за чип, ама според мен повече поразии ще вкара отколкото дивиденти

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                    Ми да ти кажа мислил съм за чип, ама според мен повече поразии ще вкара отколкото дивиденти
                    Напротив! Прочети малко за чип тунинга.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      [quote=ancho;439308]Значи горе доло нормално и с качването на температурата трябва да се нормализира.

                      При мене е точно така нищо че съм с дизел.Първите 5-6минути след като я запаля студена двигателя е много тромав и ускорението е на-половина от нормалното.Сега това изчезна след като температурите се повишиха.И при старите ми коли се наблюдаваше същото нещо
                      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Напротив! Прочети малко за чип тунинга.
                        Еми най малкото заради ускореното износване на двигателя според мен не си заслужава да се прави. Още повече че е кола 2ра ръка и не е ясно на какви километри е, и аз доълнително да я съсипвам-няма смисъл

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                          Еми най малкото заради ускореното износване на двигателя според мен не си заслужава да се прави. Още повече че е кола 2ра ръка и не е ясно на какви километри е, и аз доълнително да я съсипвам-няма смисъл
                          Ускорено износване? Няма такова нещо. Просто прочети най-добре какво прави чип тунинга.

                          Ако ти е тежък крака с чип или без ускореното износване тие в кърпа вързано!
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ускорено износване? Няма такова нещо. Просто прочети най-добре какво прави чип тунинга.

                            Ако ти е тежък крака с чип или без ускореното износване тие в кърпа вързано!
                            Далеч от тежък е, дори смятам като ми мине мерака да си я карам спокойничко (нека да я взема все пак де ) че зашочва и да погорва здраво. Иначе какви стойности достига при чип-а и дали 300кинта вършат работа ?

                            Comment


                            • #44
                              В раздел продава има обява за чит тунинги, особено важно е чипа да ти е качествен, много зависи кой го слага и т.н., ако си решил във форума има кадърни хора.
                              Едно от следствията е по бързото износване на съединителя, с около 20% казват спецовете, твърди се, че няма други последствия, но ако колата ти е в ред.
                              Last edited by fred; d.m.y г., 16:27.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                                Далеч от тежък е, дори смятам като ми мине мерака да си я карам спокойничко (нека да я взема все пак де ) че зашочва и да погорва здраво. Иначе какви стойности достига при чип-а и дали 300кинта вършат работа ?
                                12 - 15 к.с. от горе и много повече пъргавина в ниските. Ти ще се убедиш, че не мож я изтърпя така в ниските. Много е мудна оригинално.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X